تکنیک های افتر افکت برای غیر حرفه ای ها

افتر افکتس شرکت ادوبی امکان اینکه هرچه را تخیل کنید، بسازید را به شما می دهد. همچنین برای تصحیح مشکلات معمول فیلم بسیار کارا است. بگذارید حقیقت را قبول کنیم، این سطح وحشتناک از قدرت تکنیکی و خلاقیتی می تواند ترسناک باشد و سخت بنظر برسد.


اگر می خواستم یه گروه را به عنوان کسانی که دوست دارند کارهای بیشتری در افتر افکت انجام دارند ولی از آن واهمه دارند و اجتناب می کنند و حتی از باز کردن برنامه افتر افکت هم سرباز می زنند، ادیتورهای ویدیو و فیلم را انتخاب می کردم



دیگر امنتیت شغلی بهتری برای ادیتورها این روزها در مقایسه با روزهای مهارت های شخصی و ترکیبی خارج از سیستم های ادیت غیر خطی نیست.

صرف نظر از اینکه Avid و یا پریمیر و یا final cut را انتخاب کنید، با ترکیب افتر افکت به آن، توانایی های ویژه را به کارتان اضافه می کنید.

اگر می توانید یک شات را با برگشت کوتاه، ترکیب می کنید، به پروژه و تولید، ارزش اضافه و صرفه جویی در هزینه کرده اید. و این جادوی افتر افکت است.


تلفیق آن باعث می شود که بارها و بارها به استخدام گرفته شوید، وقتی یک ادیتور هستید، کی به داستان و زیباشناسی تا لایه ها و کلیدفریم ها و سکلشن ها اهمیت می دهد؟